[Ilustrační fotografie] Spolehlivé a efektivní připojení k Internetu

Často kladené dotazy - FAQ

 

Kde se dozvím, jestli mohu i já používat vaše připojení?
Ověřte si, zda svým signálem pokrýváme místo vašeho bydliště — viz podrobnější přehled
Co mám dělat v případě přerušeného či špatného spojení?
Jste připojeni v panelovém domě se společnými rozvody:
1.  Zkontrolujte zapojení všech kabelů
2.  Zkontrolujte nastavení IP adresy podle předávacího protokolu
3.  Přesvědčte se zda Vaše PC není zavirované - proveďte antivirový test
4.  Přesvědčte se zda proběhly všechny Vaše platby
5.  Kontaktujte nás na lince HOTLINE 777 11 22 10

Jste připojeni v rodinném domě, či máte v užívání externí zařízení pouze pro sebe:
1.  Restartujte externí zařízení vytažením adaptéru cca na 10 sec. z el. sítě, znovu zapojte
2.  Zkontrolujte zapojení všech kabelů
3.  Zkontrolujte nastavení IP adresy podle předávacího protokolu
4.  Pokročilý uživatel může zkusit webovou odezvu (ping)
5.  Přesvědčte se zda Vaše PC není zavirované - proveďte antivirový test
6.  Přesvědčte se zda proběhly všechny Vaše platby
7.  Kontaktujte nás na lince HOTLINE 777 11 22 10

 

 

 

Provozovatel

SMARTLINK s.r.o.
Na Sadech 4/3, 370 01  České Budějovice 6
IČO: 28092147, DIČ: CZ28092147

Technická podpora

Hotline: +420 777 11 22 10
E-mail: support@smartlink.cz